Moerdijk,

Opdrachtgever

REMONDIS PMR

Opdracht

Aanleg duurzame elektrotechnische installaties nieuwbouw

Uitwerking

REMONDIS PMR met zijn hoofdkantoor in Moerdijk staat al vier decennia voor de professionele verwerking van edelmetaalhoudend afval. Daarbij bieden zij het volledige traject van registratie en transport tot analyse, verwerking en terugwinning van grondstoffen. Om dergelijk speciaal afval op een veilige manier te verwijderen, zijn voor deze unieke werkzaamheden speciale kennis en installaties nodig. Om deze doelstellingen te bereiken was uitbreiding van de verwerkingsfaciliteiten gewenst.

De uitbreiding omvat de nieuwbouw van een filmopslagloods en renovatiewerkzaamheden van een aangrenzende bestaande loods. In juli zijn we gestart met de fysieke uitvoering. De Verkerk Groep en VINCI Facilities zijn samen als bouwpartners verantwoordelijk voor alle elektrotechnische-, regeltechnische- en werktuigbouwkundige installaties waaronder engineering en montagewerk!

Industrie