Slimme technieken

In een omgeving waar dagelijks diverse mensen in- en uitlopen, is het beheren van technische systemen een uitdaging. Handmatig de verlichting en temperatuur regelen in een groot pand is vrijwel onmogelijk. Dat is waar een gebouwbeheersysteem (GBS) van Verkerk het verschil maakt. Wij bieden u een allesomvattende oplossing die niet alleen kostenbesparend is, maar ook zorgeloos en duurzaam.

Gebouwautomatisering

Ontwerp, installatie en onderhoud onder één dak; u kunt rekenen op hoogwaardige kwaliteitsoplossingen op maat, afgestemd op uw behoeften. Het GBS verbindt diverse technische systemen zoals verwarming, airconditioning, ventilatie, luchtbehandeling, verlichting, zonwering, inbraakbeveiliging, brandbeveiliging en toegangscontrole. Dit betekent volledige gebouwautomatisering vanuit één centraal punt. Met een overzicht tonen wij u bespaarde energie, waardoor u inzicht krijgt en gericht kunt besparen.

Ontdek meer werktuigbouwkunde

HVAC installaties

Gebouwbeheersystemen

Warmte- en koude opslaginstallaties (WKO)