Stage & afstuderen

Start hier jouw carrière?

Verkerk is een installatiebedrijf en adviseert, ontwerpt, realiseert, onderhoudt en beheert gebouwgebonden installaties. Ons hoofdkantoor zit in Zwijndrecht en een groot deel van de medewerkers werkt al jarenlang bij ons bedrijf. Bij ons is er veel ruimte voor ontwikkeling: de meeste managers zijn zelfs ooit als leerling begonnen! Vakmanschap en gelijkwaardigheid staan voor alle medewerkers voorop.

Wij werken voor mooie opdrachtgevers, zoals BP, ExxonMobil, BAM en Stedin. Vind je het belangrijk om werk te doen dat ertoe doet? Wij ook! Techniek levert een steeds belangrijkere bijdrage aan een gezonde leef- en werkomgeving. Zo zijn we momenteel bezig om een windmolenpark aan te sluiten op het bestaande hoogspanningsnet, waarmee straks meer dan een miljoen huishoudens worden voorzien van duurzame stroom.

Onze ervaren vakmensen staan te trappelen om jou het vak bij te brengen.

Dus grijp die kans en start een opleiding in de techniek met Verkerk als jouw leerbedrijf.

In overleg bieden wij stageplaatsen op het gebied van:

• MBO ICT beheer
    MBO Commercieel medewerker binnendienst
    MBO Bedrijfsadministratief medewerker
    MBO Boekhoudkundig medewerker
    MBO Managementassistente
    MBO Secretarieel
  • HBO Elektrotechniek
    HBO MER/Commerciële economie

Voor meer informatie over stages en afstudeermogelijkheden kun je contact opnemen met de afdeling HR via telefoonnummer 078-6107700 of e-mail: werk@verkerk.com.

Ontdek Verkerk als werkgever