Certificaten

Kwaliteit

Klanttevredenheid, voortdurende procesverbetering en preventief risicobeheer zijn bij Verkerk diep verankerd in ons bedrijfsproces. Dagelijks streven we ernaar om klanttevredenheid te meten, verbeteringen te ontdekken en risico’s binnen onze bedrijfsvoering zoveel mogelijk uit te schakelen.

Dedicated team

Met het doel deze processen te bewaken, heeft Verkerk een speciale taskforce opgericht. Deze groep omvat alle disciplines, wat resulteert in een integraal kwaliteitsbeleid met gecertificeerde kwaliteitssystemen. Een groot voordeel is dat de leden van deze projectgroep tevens fungeren als aanspreekpunt voor kwaliteitsmanagement binnen hun respectievelijke afdelingen.

Streven naar topkwaliteit

Het nastreven van topkwaliteit is een essentieel principe dat onze opdrachtgevers van ons verwachten. Of het nu gaat om installatietechniek, brandveiligheid of het begeleiden van een stagiaire; wij streven voortdurend naar kwaliteit en vooruitgang. Elk keurmerk en certificaat vervullen wij met trots en illustreren de inzet van onze medewerkers. Van ons kantoor tot aan het project, wij zetten ons in voor het hoogst haalbare op het gebied van elektrotechniek.

Onze certificeringen en keurmerken:

• • ISO 9001:2015
    • ISO 14001 : 2015