Warmte- en koude opslaginstallaties (WKO)

Warmte-en koudeopslag (WKO) is een betrouwbare en duurzame methode om uw pand te verwarmen en te koelen met warmte of koude die tijdelijk is opgeslagen in de bodem. Daarmee bespaart uw organisatie op energie en CO2-uitstoot. Door te kiezen voor een WKO-installatie, draagt ​​u bij aan een beter milieu én bespaart u op uw energiekosten.

Comfort

Ook biedt Verkerk een uitgebreid onderhoudscontract aan. Onze experts staan ​​klaar om uw WKO-installatie te controleren en het onderhoud uit te voeren. Hierdoor verlengt u niet alleen de installatie, maar voorkomt u ook eventuele defecten. In het geval van een storing zijn we snel ter plaatse.

Ontdek meer werktuigbouwkunde

HVAC installaties