Energiebeheersing

Bij Verkerk omarmen we de toekomst van duurzame energie. Ons doel is ambitieus: tegen 2030 willen we maar liefst 70% van onze elektriciteit halen uit hernieuwbare bronnen. Windmolens op zee en land, evenals zonnepanelen, spelen hierin een cruciale rol. Terwijl elektriciteitsgebruik, vooral voor voertuigen, toeneemt, stijgt ook de vraag naar duurzame elektriciteit.

Energiemanagementsysteem

Energiebeheer is niet alleen registratie, maar ook analyse. Energiemonitoring is een integraal onderdeel van ons energiemanagement systeem. We voldoen aan wettelijke verplichtingen en vergelijken energieverbruik met eerdere perioden en verwachte niveaus.

Ontdek onze focus op duurzame oplossingen:

• Energiemonitoring
  • Energie registratieplicht