Thermografie

U wilt geen onnodige stilstand in uw productie. Daarom bieden wij thermografische metingen aan om problemen op te sporen en kostbare storingen te voorkomen. Onze infraroodcamera’s meten temperatuurverschillen en indirecte onnodige ontwikkelingen die met het blote oog niet zichtbaar zijn. De experts van Verkerk voeren de metingen uit in de verdeel- en besturingskasten van uw installaties. Met behulp van tussentijdse scans zijn temperatuurverschillen vergelijkbaar. Als de thermografie significant afwijkt, zoomen we in en meten we de verschillende stromen. Op basis van deze resultaten onderzoeken we de situatie en ontdekken we eventuele problemen.

Onze bevindingen worden gedetailleerd beschreven in een rapport, inclusief foto’s indien nodig. Daarnaast voorzien wij u van deskundig advies over hoe eventuele gebreken het beste kunnen worden opgelost. Heeft uw verzekeringsmaatschappij een SCIOS Scope 10 inspectie noodzakelijk? Dan hoeft u zich geen zorgen te maken, want ons thermografieonderzoek is in deze inspectie inbegrepen. Voor andere inspecties, zoals de SCIOS Scope 8, kunt u ons ook benaderen voor een los thermografieonderzoek. Onze inspecteurs zorgen dan voor een gedetailleerd rapport dat u inzicht geeft in de status van uw installaties.

Ontdek meer inspecties

Installatieverantwoordelijke advies en ondersteuning