Onze thema's

Bij Verkerk streven we naar ambitieuze doelen en vragen we onszelf voortdurend af: hoe kunnen we de grootst mogelijke impact maken? Hoe kunnen we elke dag onze waarde voor klanten vergroten? En hoe zorgen we optimaal voor onze medewerkers? Onze thema’s vernieuwen, versnellen en verduurzamen helpen ons bij het maken van keuzes voor de toekomst en het vinden van antwoorden op nieuwe uitdagingen. Zo kunnen we bijdragen aan een duurzame en gezonde leefomgeving, zowel nu als in de toekomst.

Maatschappelijk verantwoordelijk

De kern van onze nieuwe uitdaging ligt in de vraag: hoe kunnen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nog beter vervullen? Bij Verkerk pakken we dit aan met behulp van onze mensen en technologie. Onze kernwaarden – autonoom, verantwoordelijk, ondernemend, vertrouwend en solidair – vormen de basis van onze aanpak.

We streven ernaar een aantrekkelijke werkgever te zijn, waar medewerkers met plezier werken en trots zijn op hun werk. We verwelkomen diversiteit in al zijn vormen en zetten ons in voor een inclusieve werkomgeving, waarin iedereen zichzelf kan zijn, ongeacht geslacht, leeftijd of achtergrond.

Gezond en veilig werken

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers staan centraal bij alles wat we doen. We nemen verschillende maatregelen om veilig werken te bevorderen en zetten in op een gezonde werkomgeving. Van cursussen en voorschriften tot ons Vitaliteitsprogramma ‘Verkerk Vitaal Vooruit’ voor medewerkers. We streven ernaar dat onze medewerkers gedurende hun hele loopbaan fit, veilig en gezond kunnen werken.

Vernieuwen

We willen voortdurend innoveren om concurrerend te blijven. Daarom bieden wij installatietechniek en -systemen die uw bedrijfsprocessen optimaliseren en efficiënter maken.

Versnellen

Snelheid en efficiëntie zijn belangrijk in de bedrijfsvoering. Onze experts zorgen voor een snelle en vakkundige installatie, zodat uw bedrijfsprocessen ongestoord kunnen doorgaan.

Verduurzamen

Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij Verkerk. Wij streven ernaar om oplossingen te bieden die niet alleen uw ecologische voetafdruk verkleinen, maar ook uw energiekosten verlagen.

Veilig werken

Veiligheid is een cruciaal aspect in onze activiteiten. Bij veiligheid op de werkplek draait het niet alleen om het gebruik van veilige en goedgekeurde middelen, maar ook om veilig gedrag.

Ontdek meer over Verkerk

Ons verhaal