Inbraakbeveiliging

Bij Verkerk bieden we op maat gemaakte beveiligingsoplossingen van het hoogste niveau. Onze beveiligingsexperts analyseren diepgaand uw pand, potentiële risicopunten en potentiële toegangsroutes. Met deze risicoanalyse en onze expertise creëren we een op maat gemaakt, hoogwaardig beveiligingsplan dat uw pand beschermt tegen indringers. Onze inbraakbeveiliging bevat verschillende uitgebreide systemen, waaronder alarmsystemen met elektronische signalering en camerabewaking.

Meldkamer

Elk systeem is gecertificeerd en aangesloten op een professionele meldkamer die 24/7 actief is. Als onnodige bezoekers worden gesignaleerd, reageren we onmiddellijk. We schakelen indien nodig de politie in. Bij Verkerk zijn we trots op ons vakmanschap. Met ons onderhoudscontract blijft uw inbraakbeveiliging altijd in topconditie.

Ontdek meer beveiliging

Toegangscontrole