Brandbeveiliging

Brand in uw pand kan dramatische gevolgen hebben. Met een deugdelijke brandmeld- en ontruimingsalarm installatie heeft u een basis voor een vroegtijdige detectie van brand en een snelle start van de ontruiming van de aanwezigen indien er toch een calamiteit ontstaat in uw gebouw.

Wat Verkerk uniek maakt is dat we een erkend branddetectie en ontruimingsalarm bedrijf zijn. Deze erkenning waarborgt niet alleen onze expertise en kwaliteit, maar ook dat wij u het beste advies kunnen bieden. Met onze brandbeveiligingstechnologieën werken we op drie fronten: preventief, detectief en actief, om de kans op een incident te minimaliseren.

Bij brandbeveiliging zijn de wet- en regelgeving een zeer belangrijke factor. Ons team beschikt over de nodige expertise en kan u adviseren vanaf het prille ontwerp tot en met het in gebruik zijn van het gebouw. Daarnaast ontwerpen we een plan gebaseerd op uw specifieke eisen en rekening houdend met de geldende normeringen.

Wat we in ons voorstel uitwerken, realiseren we tot in perfectie; van de installatie van branddetectie tot aan ontruimingsalarm installaties en noodverlichting tot het verzorgen van vluchtplannen. Na het in gebruik nemen van de installaties kunnen we deze ook onderhouden zodat de installaties altijd in goede staat blijven. We doen dit in de gezondheidszorg, het vastgoed en de industrie.

Ontdek meer beveiliging

Inbraakbeveiliging