Werken bij

Maak je ambities waar

Wil jij net zoveel plezier in je werk als Henk, Tim, Mark, Ronald, Frank, Michel, Chris, Robert, Jade, Murat, Heidi en Evert? Werken bij Verkerk betekent je ambities waarmaken en een bijdrage leveren aan onze opdracht.

Ontwikkeling in je werk

Of je nu een ervaren professional bent of aan het begin van je carrière staat, Verkerk biedt volop mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen. We investeren in training en opleiding in ons eigen Verkerk Training Center, zodat je voortdurend kunt groeien en je vaardigheden kunt verbeteren.

Verkerk als werkgever

Werken bij de leukste werkgever in techniek?

De mooiste projecten zoeken jou!

Staat er een leuke vacature voor jou bij?

Als collega bij Verkerk krijg jij

* Waardering voor jouw visie, inbreng en inzet!
* Een goede sfeer met enthousiaste open-minded collega’s
* Mogelijkheden voor zelfontplooing door verdere scholing en studie via VINCI ACADEMY
* Toegang tot 100+ online trainingen via GoodHabitz
* 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen per kalenderjaar op basis van een fulltime dienstverband
* Een goede pensioenregeling en mogelijkheden tot deelname aan een aantrekkelijk aandelenprogramma

Jij wordt ook blij van

* Korting op jouw sportschool abonnement
* Meelopen of meehelpen met de jaarlijkse Verkerkloop in mei
* Bedrijfsrestaurant met gezonde lunches, soep, lekkere verse broodjes én tafelvoetbal
* Gezellige feestjes, workshops, BBQ’s en natuurlijk gezellige borrels op de vestiging
* Een personeelsvereniging met gave activiteiten zoals wintersport, pretpark en stedentrips
* Bedrijfsmiddelen en bedrijfskleding waar je echt mee voor de dag kan komen passend bij jouw functie.