SCIOS wetgeving

Als eigenaar van een gebouw bent u verantwoordelijk voor het uitsluiten van risico’s. Onze SCIOS-keuring en ook periodiek onderhoud zorgen ervoor dat u aan deze wettelijke plicht voldoet. Bij Verkerk worden alle metingen en waarden tijdens onderhoud en inspecties gedocumenteerd en geregistreerd in het SCIOS-portaal. U ontvangt een certificaat als bewijs van de goede en veilige werking van uw installatie.

De diensten die wij graag leveren zijn de keuringen en onderhoud van:

SCIOS 1

Bij Verkerk staan we klaar om opdrachtgevers te ondersteunen bij het voldoen aan SCIOS 1-normen. Dit omvat onder andere atmosferische verwarmingsketels en indirecte luchtverhitters. Deze toestellen worden gebruikt in woon- en verblijfsgebouwen, de zorgsector en het onderwijs. Ons team van inspectie staat paraat om kwalitatieve diensten te leveren die voldoen aan alle vereisten en normen.

Elektrisch materieel (Scope 8 + 9 + 10)

Onze experts voeren keuringen en periodieke inspecties uit voor elektrische systemen. Hierdoor zijn uw elektrische installaties altijd veilig en volgens de voorschriften gekeurd.

Ontdek meer inspecties

Installatieverantwoordelijke advies en ondersteuning