Verkerk als werkgever

Werken bij Verkerk?

De mooiste projecten zoeken jou!

ruim 100 jaar een hart voor mens en techniek!

We zijn een enthousiast en gedreven team, waarvan de meeste medewerkers al jarenlang bij ons bedrijf werken. Verkerk biedt dan ook een inspirerende werkomgeving met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling waarbij gelijkwaardigheid voorop staat. Iets waar wij trots op zijn.

Kernwaarden

Onze bedrijfscultuur is gebaseerd op vijf kernwaarden waarbij autonomie, vertrouwen, solidariteit, ondernemerschap en verantwoordelijkheid onze gemeenschappelijke waarden zijn. Techniek levert een steeds belangrijkere bijdrage aan een gezonde leef- en werkomgeving. Samen met de zorg voor alle collega’s, delen we ook de zorg voor onze planeet.

Welkom bij Verkerk – waar jij het verschil kunt maken!

Bij Verkerk komen traditie en innovatie samen en hebben we de afgelopen 100 jaar een sterke reputatie opgebouwd als een vooraanstaand technisch dienstverlener. Ons succes is gebaseerd op onze toewijding aan kwaliteit, expertise en klanttevredenheid. Maar wat ons echt onderscheidt, zijn onze mensen – een team van meer dan 300 getalenteerde en gepassioneerde professionals die elke dag het beste van zichzelf geven.

Als je op zoek bent naar een werkgever die waarde hecht aan jouw persoonlijke groei en ontwikkeling, dan ben je bij Verkerk aan het juiste adres. We bieden een stimulerende werkomgeving waarin jouw stem wordt gehoord. Onze organisatiestructuur zorgt ervoor dat iedereen bijdraagt aan het succes van het bedrijf, ongeacht je functie of ervaringsniveau.

Bij Verkerk omarmen we innovatie en blijven we vooroplopen in de branche. Of het nu gaat om duurzame energieoplossingen, slimme gebouwtechnologieën of geavanceerde installatietechnieken, we zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten te helpen en de wereld om ons heen te verbeteren. Bij Verkerk krijg je de kans om betrokken te zijn bij uitdagende projecten die een echte impact hebben.

Naast uitdagende projecten en een stimulerende werkomgeving bieden we ook aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden en een gezonde werk-privébalans. We geloven in het belonen van onze medewerkers voor hun inzet en prestaties. Bij Verkerk maak je deel uit van een hecht team dat successen viert en elkaar ondersteunt.

Of je nu een ervaren professional bent of aan het begin van je carrière staat, Verkerk biedt volop mogelijkheden om te groeien en jezelf te ontwikkelen. We investeren in training en opleiding in ons eigen Verkerk Training Center, zodat je voortdurend kunt groeien en je vaardigheden kunt verbeteren.

Sluit je aan bij Verkerk en maak deel uit van een bedrijf met een rijke geschiedenis en een veelbelovende toekomst. Samen kunnen we de wereld van installatietechniek blijven veranderen en verbeteren. Bekijk onze website om meer te weten te komen over onze projecten, onze mensen en hoe jij kunt bijdragen aan ons succes.

Welkom bij Verkerk – waar jij het verschil kunt maken!

VINCI Energies in Nederland

Kom jij binnenkort werken bij VINCI Energies in Nederland of bij een van onze merken, of wil jij graag meer weten over onze organisatie? Dan is deze video voor jou! VINCI Energies is de meest ontdekte technische verborgen met sterke merken binnen de energietransitie en digitale transformatie. Werken bij VINCI Energies betekent dat je prestaties die het leven van alledag verbeteren én veiliger maken met zorg voor de planeet. In deze animatie vertellen we hoe we georganiseerd zijn als netwerkorganisatie. Je werkt of gaat werken in een business unit en hebt tegelijkertijd collega’s met andere expertises overal in de wereld.

Ontdek Verkerk als werkgever