Verkerk Training Center

Verkerk Training Center: wij leiden jou op tot professional in de techniek!

Als technische dienstverlener, met een geschiedenis van 100 jaar, weten we als geen ander hoe belangrijk het is om goed opgeleide en gekwalificeerde vakmensen in ons vakgebied te hebben. Om deze reden heeft Verkerk sinds 2023 een eigen bedrijfsschool, met als doel toekomstige generaties vakmensen op te leiden en te trainen.

BBL opleiding

Bij het Verkerk Training Center combineren we theoretische kennis met praktische vaardigheden, zodat jij klaar bent voor een succesvolle carrière in de techniek. Of je nu een schoolverlater bent of een zij-instromer, wij bieden een gepersonaliseerd traject voor vmbo’ers, mbo’ers, havisten en zij-instromers.

Jij bent van harte welkom!

Met het Verkerk Training Center heb je vanaf dag één een salaris én een baangarantie. En dat allemaal in een veilige omgeving waar je jezelf kunt ontwikkelen onder begeleiding van ervaren professionals.

Voor onze eigen medewerkers biedt Verkerk Training Center opleidingen op het gebied van ATEX, NEN1010, VCA en producttrainingen.

Aanmelden

Dus ben jij een schoolverlater of wil je omgeschoold worden? Verkerk Training Center is geschikt voor vmbo’ers, mbo’ers, havisten en zij-instomers. De volgende lichting start in augustus 2024.

Open dag

Wat het leren echt speciaal maakt, is de persoonlijke aanpak. Onze ervaren docent Jaco is een expert uit de praktijk van Verkerk. Jaco begeleid je in een kleine klas. Hier krijg je de aandacht die je verdient in een ontspannen en stimulerende omgeving.

En het beste van alles? Aan het einde van je leertraject ontvang je een officieel erkend diploma vanuit het ROC.

Je bent van harte welkom in het Verkerk Training Center bij onze open dag op 10 april van 14.00 uur tot 20.00 uur. Ben je niet in de gelegenheid, bezoek op afspraak is ook mogelijk!

Ontdek Verkerk als werkgever