Expertises

Kennis en deskundig

Wij zijn trots op ons team met de verschillende disciplines en ervaringen. Wij vullen elkaar aan en inspireren elkaar tot verdere ontwikkeling.

Design

De markt vraagt door snel veranderde wet- en regelgeving, de energietransitie en steeds hogere noodzaak te verduurzamen om oplossingen. Wij volgen innovatieve ontwikkelingen en bieden binnen onze marktsegmenten hoogwaardige oplossingen die voor onze klanten belangrijk zijn. Onze adviseurs en engineers staan voor u klaar en sluiten graag bij u aan om een oplossing te bieden op uw behoefte.

Build

Als multidisciplinair technisch dienstverlener hebben wij een hoog onderscheidend vermogen. Met professionele teams en een uniforme werkwijze hebben wij een slagkrachtige organisatie. Verkerk heeft een langdurige ervaring in projectmatig werken. Kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid staat bij ons voorop.

Maintain

Wij bieden een platform voor gebouwautomatisering, industriële automatisering, totaaloplossingen in de zorg en (energie)managementsystemen. In dit platform zitten tools om installaties te kunnen monitoren, te bedienen en te beheren. Als opdrachtgever bieden wij u de mogelijkheid om met één contactpersoon binnen onze organisatie samen te werken. Uw contactpersoon stuurt vervolgens onze organisatie aan. Onze adviseurs en technici staan voor u klaar om uw installaties te beheren, te onderhouden, te modificeren en in de voor u gewenste conditie te houden. Daarnaast staat onze servicedienst 24/7 voor u klaar om, bij eventuele verstoringen in uw installatie, u een oplossing te kunnen bieden of vragen te beantwoorden.

Ontdek onze expertises