Slimme, betrouwbare en veilige installaties zijn van vitaal belang in innovatieve organisaties. Met ruim 100 jaar ervaring bieden wij een breed scala aan expertises om onze opdrachtgevers te voorzien van de juiste informatie en keuzes die aansluiten bij uw wensen.

Vakgebieden

Onze expertise strekt zich uit over verschillende vakgebieden, waaronder elektrotechniek, camerabeveiliging, brandmeldsystemen, toegangscontrole, klimaattechniek en koeltechniek. Als veelzijdige dienstverlener zijn wij sterk in het vertalen van de vraag van onze klanten naar multidisciplinaire technische oplossingen.

Ruim 100 jaar expertise

Of het nu gaat om nieuwbouw, renovatieprojecten, onderhoudscontracten of inspecties van installaties, Verkerk is al 100 jaar een expert in vastgoedprojecten. We hebben met succes projecten van alle denkbare groottes door heel Nederland afgerond.

Verkerk brengt gebouwen tot leven, zowel in utilitair vastgoed als in industrieel vastgoed. We hebben diverse opdrachtgevers kennis laten maken met onze integrale aanpak, waarbij we hedendaagse en toekomstgerichte installaties hebben geïmplementeerd in panden van verschillende groottes. Energiebesparing, bedrijvigheid en comfort komen bij ons samen in één geheel.

Als het gaat om industrieel vastgoed, hebben we een ruime expertise opgebouwd. We begrijpen dat het primaire proces op deze locaties voorop staat en hebben werknemers opgeleid die dagelijks werkzaamheden verrichten en de juiste veiligheidsregels en procedures autonoom handhaven. Hierdoor kunnen onze opdrachtgevers zich richten op hun kernactiviteiten.

Levensduur van de installaties

Service en onderhoud vormen ook een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Met jarenlange ervaring in het beheer en onderhoud van gebouwgebonden installaties, stemmen wij onze plannen af op de behoeften van onze opdrachtgevers. Ons doel is om de levensduur van de installaties te waarborgen en de kosten van correctief onderhoud tot een minimum te beperken.

Ontdek onze markten