Rotterdam

Maastoren

In de Maastoren Rotterdam is Verkerk bezig met een herinrichting. De kantoorruimtes van Rijkswaterstaat – die verdeeld zijn over vijf etages – worden opnieuw ingericht en toekomstbestendig gemaakt. Binnen Verkerk zijn de afdelingen VBI, VBM en VBT hierbij betrokken. Verkerk is binnen dit project onderaannemer van Hegeman Bouw & Infra. Zij doen de bouwkundige werkzaamheden zoals wanden en plafonds.

De Rijksgebouwendienst koos voor Verkerk omdat wij huisleverancier zijn in de Maastoren als het aankomt op e-werkzaamheden en oplossingen ten aanzien van brand en ontruiming.