Dordrecht

Hoofdkantoor Besix

BESIX Nederland

Elektrotechnische- en regeltechnische installaties

In 2019 is het hoofdkantoor van BESIX Nederland van Barendrecht naar Dordrecht verhuisd. Het ontwerp is van de hand van RoosRos Architecten en het vertaalt de identiteit van BESIX naar een ingetogen duurzaam gebouw met speciale aandacht voor well-being.

Verkerk is als bouwpartner verantwoordelijk voor alle elektrotechnische-, regeltechnische- en werktuigbouwkundige installaties waaronder engineering en montagewerk.