Hertogenbosch

Antoniegaarde

Op een van de meest karakteristieke plekken in het centrum van ’s-Hertogenbosch staat Van Neynsel Antoniegaarde. Een unieke locatie, centraal gelegen aan de Zuid-Willemsvaart. Van Neynsel Antoniegaarde heeft hier seniorenappartementen en zorgappartementen. Woningcorporatie Zayaz huisvest in totaal ruim 30.000 mensen in meer dan 13.000 woningen in de regio ’s-Hertogenbosch, waar ook de seniorenwoningen in Van Neynsel Antoniegaarde toe behoren.

In opdracht van woningcorporatie Zayaz heeft Verkerk voor de circa 250 woningen de toegangscontrole geïnstalleerd in de verschillende seniorenwoningen. Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de Paxton elektronische toegangscontrole, video management en deurintercom systemen. Deze nieuwe oplossing biedt, naast het bestaande zorgtechnologie-systeem, een optimale beveiliging van de gebouwen, de bewoners en de medewerkers. Iedere woning krijgt de beschikking over een aantal tags, waar het totaal op circa 1000 kaarthouders komt.

Ook is er voor een aantal appartementen een intercomfunctie toegevoegd, waardoor bewoners eenvoudig in contact kunnen komen met bezoekers. Dit bevordert het gebruikersgemak voor de bezoekers en gelijk ook het veiligheidsaspect voor de bewoners.

Door deze aanpassingen is het beproefde systeem weer betrouwbaar, veilig en klaar voor gebruik. Meer informatie over toegangscontrole en de verschillende mogelijkheden? Neem contact op met Evert Schippers.

Gezondheidszorg