03.08.2024

(Starter) Werkvoorbereider HVAC

Ben jij net klaar met je opleiding in de richting van werktuigbouwkunde of installatietechniek en op zoek naar je eerste baan waarin jij je nog volop kunt ontwikkelen? Of heb je al ervaring, maar ben je toe aan een nieuwe omgeving? Dan ben je bij Verkerk in Zwijndrecht van harte welkom!

Wat ga je doen:

Binnen het vakgebied werktuigbouwkunde, richten wij ons op de HVAC installaties (heating, ventilation, airconditioning). Als werkvoorbereider HVAC zorg jij ervoor dat een klantenaanvraag een succes wordt. Het geeft je energie om een opdracht van A tot Z goed te laten verlopen, problemen op te lossen en met meerdere taken tegelijk bezig te zijn. Zo creëer jij voor alle klussen binnen de gebouwgebonden omgeving een vliegende start!

Je werkt in dit proces samen met de klant, de technici en de projectleider of contractmanager. Wanneer er een klantenaanvraag binnenkomt, vertaal jij die vraag naar een passend technisch ontwerp en een scherpe offerte. Daarna ga je aan de slag om de benodigde materialen te regelen en de juiste mensen in te plannen. Tevens zorg je voor de administratieve opvolging van projecten. Denk hierbij aan termijnbewaking, oplevering van documenten en de handhaving van de planning. Onverwachte veranderingen? Jij weet het te regelen. Ofwel jij bent onmisbaar in het gehele traject. Tot slot ben je de technische vraagbaak voor de afdeling en vind je het leuk om je in de techniek te verdiepen.

Kortom, in deze functie ben je praktisch bezig en zal je veel schakelen, voorbereiden en coördineren. Goede planning skills zijn hierbij essentieel. Je staat er uiteraard niet alleen voor, maar werkt samen met het hele team om de klus te klaren. Je krijgt de mogelijkheid om je volop te ontwikkelen binnen deze toffe familie van hardwerkende en sociale collega’s.

Wie ben jij:

• MBO+/ HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van installatietechniek
  • Ervaring met het Microsoft Office pakket
  • Het is tof als je al wat ervaring meebrengt, bijvoorbeeld door stages
  • Je bent in het bezit van een VCA of bereid deze te halen
  • Een teamplayer die graag contact legt, stressbestendig is en transparant te werk kan gaan

Wij bieden:

• Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • 25 vakantie- en 13 ADV-dagen
  • Goede pensioenregeling bij PMT
  • Winstdelingsregeling
  • Mogelijkheid tot deelname aan ons aandelen programma
  • Laptop en telefoon van de zaak

Onze bedrijfscultuur

Verkerk groep is van oudsher een familiebedrijf dat is opgericht in 1923. Dit is nog steeds te herkennen binnen het bedrijf van vandaag. Wij helpen elkaar graag en zijn gewend om korte communicatielijnen te hanteren, waardoor je snel met de juiste personen schakelt. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door zes gemeenschappelijke waarden. Ondernemerschap, solidariteit, verantwoordelijkheid, vertrouwen, transparantie en empowerment. Iedere medewerker draagt dit uit. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen.

Over Verkerk

Verkerk is een multidisciplinair technische dienstverlener voor het adviseren en onderhouden van gebouwgebonden installaties in de industrie, utiliteit (buildings) en energie infrastructuur. Wij ondersteunen bij alles wat nodig is om gebouwen – en de mensen die er werken – optimaal te laten presteren.

Is dit jóuw vacature en ben je klaar om te solliciteren? Stuur dan je CV op. Jade Groeneveld kijkt er naar uit om jou te leren kennen. Mailen, bellen, appen, het mag allemaal. Word jij een echte Verkerker?

Meer informatie?

Wil je eerst meer informatie, of een kop koffie komen drinken?
We maken graag persoonlijk kennis met je en laten je dan meteen vol trots ons bedrijf zien. Mail je cv en motivatie via onderstaand adres.

Jade Groeneveld
HR business partner