03.08.2024

Monteur Installatietechniek

Ben jij die topper met twee rechter handen, technisch inzicht en een hoop energie om te gaan knallen? En zoek je naar een bedrijf waar jij je nog volop kunt ontwikkelen? Zoek dan niet verder. Bij Verkerk in Zwijndrecht zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen:

Jij bent het gezicht van Verkerk op de werkvloer. Je voert zelfstandig of onder leiding van een leidinggevend monteur, montagewerkzaamheden uit aan gebouwgebonden werktuigbouwkundige installaties. Denk hierbij aan aircosystemen, koelmachines, verwarming- en luchtbehandelingsinstallaties bij utiliteitspanden en/of industriële opdrachtgevers. Ben je nog geen zelfstandig monteur? Geen probleem, dan gaan we daar samen met jou aan werken. Bijvoorbeeld via coaching op de werkplek of door het volgen van een opleiding of cursus. Wanneer je thuis bent geraakt in onze organisatie, de klanten en werkzaamheden ga je met een leerling/junior monteur op pad om werkzaamheden uit te voeren.

De werkzaamheden zijn afwisselend. Zo werk je bijvoorbeeld het ene moment mee aan het installeren van diverse airco systemen. De andere dag werk je aan het aanpassen van een luchtbehandelings- of verwarmingsinstallatie. Jouw doel? De klant tevreden stellen met een kwalitatief goede installatie! Je staat dicht bij de klant en houdt nauw contact met de projectleider, werkvoorbereider en je collega monteurs. We hanteren korte communicatielijnen, dus je bent hier nooit een nummer!

Het modificatie team waar je onderdeel van uitmaakt, kent een fijne sfeer waarbij hard wordt gewerkt, maar waar ook ruimte is voor een lolletje. Het team heeft volop potentie om verder te groeien en daar kun jíj aan bijdragen! Lijkt dat je wat? Lees snel verder.

Wie ben jij:

• Je hebt bij voorkeur een afgeronde Mbo-opleiding in de richting van installatietechniek. Ook zij-instromers vanuit bijvoorbeeld de autotechniek verwelkomen wij graag
  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring in je vakgebied
  • Je interesseert je graag voor nieuwe technieken en weet van aanpakken
  • Werken op hoogte is voor jou geen probleem
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B

Wij bieden:

• Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • 25 vakantie- en 13 ADV-dagen
  • Goede pensioenregeling bij PMT
  • Winstdelingsregeling
  • Mogelijkheid tot deelname aan ons aandelen programma
  • Leuke activiteiten vanuit de business unit en de personeelsvereniging
  • Telefoon/tablet en bedrijfswagen voor het uitvoeren van je werkzaamheden

Onze bedrijfscultuur
Verkerk groep is van oudsher een familiebedrijf dat is opgericht in 1923. Dit is nog steeds te herkennen binnen het bedrijf van vandaag. Wij helpen elkaar graag en zijn gewend om korte communicatielijnen te hanteren, waardoor je snel met de juiste personen schakelt. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door zes gemeenschappelijke waarden. Ondernemerschap, solidariteit, verantwoordelijkheid, vertrouwen, transparantie en empowerment. Iedere medewerker draagt dit uit. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen. We streven er daarbij naar om een inclusieve organisatie te zijn waarin iedereen welkom is. We leren jou graag kennen en zijn ook benieuwd wat je van ons nodig hebt.

Over Verkerk

Verkerk is een multidisciplinair technische dienstverlener voor het adviseren en onderhouden van gebouwgebonden installaties in de industrie, utiliteit (buildings) en energie infrastructuur. Wij ondersteunen bij alles wat nodig is om gebouwen – en de mensen die er werken – optimaal te laten presteren.

Is dit jóuw vacature en ben je klaar om te solliciteren? Stuur dan je CV op. Jade Groeneveld kijkt er naar uit om jou te leren kennen. Mailen, bellen, appen, het mag allemaal. Word jij een echte Verkerker?

Meer informatie?

Wil je eerst meer informatie, of een kop koffie komen drinken?
We maken graag persoonlijk kennis met je en laten je dan meteen vol trots ons bedrijf zien. Mail je cv en motivatie via onderstaand adres.

Jade Groeneveld
HR business partner