03.08.2024

Werkvoorbereider HVAC

Wat ga je doen:
Binnen het vakgebied werktuigbouwkunde, richten wij ons op de HVAC installaties (heating, ventilation, airconditioning). Als werkvoorbereider zorg jij ervoor dat een klantenaanvraag een succes wordt.
Je werkt in dit proces samen met de klant, de technici en de contractmanager. Jouw werkzaamheden zijn onder andere als volgt:

• Je vertaalt een klantaanvraag naar een passend technisch ontwerp;
  • Je bedenkt slimme kostenbesparingen en verzorgt een scherpe offerte;
  • Je regelt de juiste materialen en plant de beste technici in voor de klus;
  • Administratief volg je de klus op, denk aan termijnbewaking, oplevering van documenten en de handhaving van de planning;
  • Je bent de technische vraagbaak voor de afdeling en verdiept je graag in de techniek.

Het werk vraagt veel schakelen, voorbereiden en coördineren, dus we zoeken een echte aanpakker die om kan gaan met druk. Je staat er uiteraard niet alleen voor, maar werkt samen met het hele team om de klus te klaren. Je krijgt de mogelijkheid om je volop te ontwikkelen binnen deze toffe familie van hardwerkende en sociale collega’s.

Wie ben jij:

• MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring van installatietechniek;
  • Ervaring met het Microsoft Office pakket;
  • Je bent in het bezit van een VCA of bereid deze te halen;
  • Een teamplayer, stressbestendig en accuraat.

Wij bieden:

• Een fijne werksfeer en korte communicatielijnen;
  • Ruimte voor jouw ideeën. We vertrouwen op jouw vakkennis en voeren suggesties waar mogelijk door;
  • Aanvullende trainingen gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling en loopbaanwensen;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. mogelijkheden voor bedrijfssporten, 25 verlof- en 13 Adv-dagen, een winstdelingsregeling en de mogelijkheid om aandelen te kopen tegen een gereduceerd tarief;
  • Faciliteiten om je werk te kunnen doen, zoals een telefoon en een laptop.

Onze bedrijfscultuur
Verkerk groep is van oudsher een familiebedrijf dat is opgericht in 1923. Dit is nog steeds te herkennen binnen het bedrijf van vandaag. Wij helpen elkaar graag en zijn gewend om korte communicatielijnen te hanteren, waardoor je snel met de juiste personen schakelt. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door vijf gemeenschappelijke waarden: vertrouwen, autonomie, ondernemerschap, verantwoordelijkheid en solidariteit. Iedere medewerker draagt dit uit. Je collega’s zijn stuk voor stuk enthousiast, meedenkend en gericht op het beste resultaat dat we individueel en gemeenschappelijk kunnen behalen. We streven er daarbij naar om een inclusieve organisatie te zijn waarin iedereen welkom is. We leren jou graag kennen en zijn ook benieuwd wat je van ons nodig hebt.

Over Verkerk

Verkerk is een multidisciplinair technische dienstverlener voor het adviseren en onderhouden van gebouwgebonden installaties in de industrie, utiliteit (buildings) en energie infrastructuur. Wij ondersteunen bij alles wat nodig is om gebouwen – en de mensen die er werken – optimaal te laten presteren.

Is dit jóuw vacature en ben je klaar om te solliciteren? Stuur dan je CV op. Jade Groeneveld kijkt er naar uit om jou te leren kennen. Mailen, bellen, appen, het mag allemaal. Word jij een echte Verkerker?

Meer informatie?

Wil je eerst meer informatie, of een kop koffie komen drinken?
We maken graag persoonlijk kennis met je en laten je dan meteen vol trots ons bedrijf zien. Mail je cv en motivatie via onderstaand adres.

Jade Groeneveld
HR business partner